Klachten

Zorg in Balans hecht veel waarde aan goede zorgverlening. Ondanks dat wij altijd ons best doen om dit zo goed mogelijk te leveren kan er altijd wat mis gaan. Zorg is, en blijft, mensenwerk. Als u een klacht heeft dan hopen wij daar samen met u een passende oplossing voor te vinden. Hieronder vindt u ons klachtenreglement, het klachtenformulier en het klachten jaarverslag:

Klachtenreglement

Klachtenformulier

Klachten jaarverslag


Wij hopen er natuurlijk samen met u uit te komen, maar er zijn situtaties denkbaar waarin dit niet lukt. U kunt zch dan wenden tot Stichting Zorggeschil. Deze onafhankelijke klachtencommissie zal dan uw klacht in behandeling nemen. Hiermee voldoet Zorg in Balans aan de eisen die worden gesteld door de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (WKKGZ). De uitspraken van deze onafhankelijke klachtencommissie zijn bindend en zullen worden overgenomen door Zorg in Balans. 

Melding Stichting Zorggeschil

 

 

 

Om jou zo goed mogelijk te helpen de juiste informatie te vinden, gebruiken we cookies op deze website. Hiermee kunnen we (soms in samenwerking met derden) jouw internetgedrag volgen. Als je verder gaat op deze website, gaan we er vanuit dat je daar akkoord mee bent. Meer weten? Bekijk onze cookiepagina.